Länkar till lite annorlunda semlor

12 Feb

IMG_8756

Den klassiska semlan är min favorit men ibland kan det vara roligt att testa lite andra varianter på semlor. Här är länkar till de som vill ha lite variation.

 

4 Responses to “Länkar till lite annorlunda semlor”

  1. Elin February 12, 2013 at 22:43 #

    Jag uppskattar nog mest av allt “originalsemlan”, men kan verkligen rekommendera chokladsemlornan med polkagrädde och ganache. Överraskande god!

    Vilken fin blogg du har! Helt i min smak :)

    //Elin

    • Mina July 31, 2013 at 18:39 #

      Tack Elin! Din blogg är helt i min smak också :)

      Original semlan är godast men man kan alltid överraskas av något nytt :) Den tyckte jag lät spännande när jag läste i din blogg :)

  2. Jenny July 30, 2013 at 21:27 #

    Toppenbra sida! Ska jag spara i mina favoriter :) Men va hände? Har du tappat blogglusten? Hittade inga nya inlägg. :(

    • Mina July 31, 2013 at 18:33 #

      Tack Jenny! Jag har nyligen fött barn och helt enkelt inte hunnit blogga men ska försöka få upp lite recept som jag har :) Så nya recept kommer!

Leave a Reply

Min Goda Sida

Baka ska vara enkelt och roligt

Baka ska vara enkelt och roligt

made by mary

Baka ska vara enkelt och roligt

Matgeek

Matgeek - Eftersom allt är gott

Bakverket

En bakfantasts beprövade recept

Sockerrus - The Sweet Blog

Sockerrus - The Sweet Blog

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

